Inte bortglömda

Man kan tro att jag struntat i min blogg och lagt ner den helt. Men så är inte fallet. Jag sitter här när jag får tid över. Och det har verkligen inte varit mycket tid över.

Idag har jag varit iväg och löshoppat min treåring. Det gick toppen bra för att vara första gången. Verkar lovande:)

Jag har inte blåst bort, vilket man kasnke kan tre iof. Men trots blåsten så har alla (nästan hållt sej i skinnet. Bara Widde som hade nått ryck och bara stog och stegrade sej när han skulle gå in. Sen när jag väl fick tag på han så skuttade och dansade han hela vägen in i stallet. Men annars så har alla varit lungna och snälla trots blåsten.

Igår kväll körde jag ett race och satte upp julgardiner och ljusstakar. Iof bara en stake eftersom dom andra inte fukande längre.
Men trots detta så infinner sej absolut ingen julstämmning. Jag försökte till och med men lite julmusik, men inte:(


Hoppas att ni har haft en bra första advent och att ni har kommit ihåg att tända det första ljuset!


                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0