Höstmarknad

Idag har både Possan och Widde fått klättra, eller nja, galoppera i uppföra rättare sagt.
Widde fick göra det han är bra på, att springa snabbt. Hans rätta element och han älskade det!
Possan däremot tycker att det är lite tråkigt att springa själv, hon vill gäran ha nån att tävla mot. Men efter några vändor så fick hon igång benen och började springa på rätt bra.
 
Sen var det bara att var snabb i vändningarna och få ut Olle från grävmaskinen. Vi hade en halvtimma på oss tills vi skulle vara på ALV. Vi han inte äta hemma så det fick bli korv hos pippi istället. Lika bra det!
Vi spänderade några timmar där nere och barnen fick leka och ha roligt. Jag saknade dock något..... marianellunds karamellerna, vart var dom?? Riktigt besviken var jag när jag fick åka hem utan:((

Nu är det strax dax att gå ut och ta in dom sista hästarna för kvällen. Sen ska jag få ungarna i säng och bara njuta för mej själv i soffan framför tvn.

Puss å hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0