Hickstead

Trots att allt nyligen har hännt så vet nog de flesta redan om det inom ridsporten.
Jag satt igår kväll och läste om Eric Lamaze och hans otroliga häst Hickstead i ridsport special. Vilka resor de har gjort.
Ikväll såg jag med egna ögon på tvn när en av världens bästa hopphästar miste sitt liv framför tusentals människor. Det var nog bland det hemskaste jag varit med om!
Jag tror nog att alla hästälskare kommer nämna denna händelsen i sin blogg, på facebook å så vidare. Det kommer att gå till historien hur en hel värlsdscup tävling får ett sånt här dramatiskt slut och ställs in.

Jag ser fortfarande bilderna susa fram framför mina ögon. Kan inte tro att det är möjligt.

Att livet kan förändras så, på bara ett ögonblick!

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0