God morgon

Här är det fullt upp mesta delen av tiden.
Igår var vi iväg på dop. Det var mitt kusinbarn som skulle döpas. Det var trevligt! Alltid kul att träffa den delen av släckten som man sällan ser.

Idag ska jag ta ut mina små hästar på varsin runda i den gråa dystra skogen. Längtar inte så speciellt.
Senare i eftermiddag ska jag visa en häst för en spekulant. Hoppas på att det går vägen.

Förövrigt är det ju farsdag i dag. Det ska väll firas på alla håll och kanter. Men vi får se hur vi lyckas få ihop det med allt och alla.

Nu ska jag iallafall börja med att gå å få på mej lite kläder så att jag kan fortsätta ut mot stallet.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0