Fredags myyyys!!!

Idag trode jag att Jokke skulle sluta tidigare eftersom det var fredag, han gjorde ju det förra fredagen lixom. Men ack så fel jag hade. Han jobbar vist HELA dagen. Från 06- 19. Med andra ord så var det bara till att planera om. Ingen ridning:(
Skit vecka!!

Vi brukar ha lite fredagsmys så här på fredagarna, men med ett konto som ekar tomt så kunde jag inte fixa nått godis till oss, så just nu står det en chokladtårta i ugnen. Man tager vad man haver så att säga!
Det bäddar gott i magen efter dagens luch som bestod av stuvade makkaroner och korv:)

Nu medans Ville sover så passade jag på att gå igenom ett steg i Olles utveckling. Dataspel!
Det känns mer som en regel än som ett undantag att barnen ska kunna sånnt i dagens samhälle. Så han fick sitta och spela en liten stund. Men han gav upp rätt så snabbt, han tyckte att det var svårt att få en liten björna att hoppa upp på en kulle och käka klubba.

Nu står det kurragömma på schemat......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0