Första julklapparna

Jag hade faktiskt ingen häst att rida nu på förmiddagen i dag så jag passade på att göra nått med familjen innan Jokke skulle börja jobba. Frågan var bara vad vi skulle hitta på.
Efter några idesprutor så kom vi fram till att vi åkte ner till ALV även idag. Barnen älskar ju det!

Men idag var det inte alls lika varm och skkönt och gå där. attans var ruggigt och kallt.
Jag har inte fått upp värmen än trots mysbyxor, stickad tröjja och duntofflor!

Det har även rörtihop sej lite med visning av en häst. Jag känner att jag inte riktigt kan dela på mej och dom ville komma och kolla redan idag. Så klart just när Ville pricis har somnar, jokke åkt till jobbet, och frida jobbar. Sån tur jag har att Carina kunde ställa upp och visa lite häst då:) TACK!!

Senare i eftermiddag ska jag åka till Qvillö och träna. Får med mej lite sällskap så det ska nog gå bra och köra trots mörker. Annars gillar jag inte att köra i mörker.
Bara till att hoppas på att jag får ihop det med barnvakt åxo.... det är många pusselbitar som ska falla på plats.


Nu ska jag sitta och hoppas på att hästvisningen går bra trots att jag inte är där. Ska nog koka mej lite te åxo och se om jag kan öka i temperatur!

Tjinixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0