En bra morgon!!

Hittils så har den här morgonen bara varit underbar.
Barnen vaknade en timma innan klockan skulle ringa, jag suckade och stönade men det blev bra.
Olle gick up själv och klädde på sej och störde ingenting.
Ville kröp ner i sängen brevid mej och gossade. Han pussades, klappade på mej och sjöng en massa sånger. Gullungar!

                                

Nu har vi ätit frukost och barnen tittar på bollibompa. Hoppas att det här håller i sej så att vi kan vara glada en hel morgon.


Idag ska jag packa in två hästar och åka till Qvillö. Kiropraktor dax. Widde ska få sin vanliga genomgång, hoppas att det syns nån förändring för jag känner iallafall förändring när jag rider.
Den andra hästen som ska få följa med har jag föga förhoppningar för. Men hon har orsakat min magverk i flera månader nu så jag hoppas på nån slags dom.


Ha en bra dag alla ni där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0