Widde är ledsen

Halva dagen har redan gått och jag har varit i farten hela tiden.
Pom har åkt till sin "extramatte" några dagar och jag har varit och ridit på min fina treåring. Idag red jag själv i skritt trav och galopp utan lina. Gick kanon bra! Fattar inte att det kan vara så enkelt.
På lördag kommer hon hem min fina häst, då har hon varit borta i en månad.

Nu har jag kommt in i huset en snabbis. Ska strax dra ut och rida lite på Possan. Idag får det bli en sväng i skogen.
Widde och jag ska senare ikväll åka iväg och hoppträna. Sista inför tävlingen nu. Lite pirrigt faktiskt. Förra träningen gick han så super bra.

Förövrigt så är Widde lite ledsen nu när han får gå själv i hagen medans Pom är borta. Bara att vänja sej tyvärr:(

Måste planera in lite för Cuba åxo. Snart är det dax för henne att åka iväg på betäckning. Spännande tycker jag:)


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om Kanon "kitt" från ryttargarden hos mig!!

sv: ja de va tur att vi hitta de nu och inte sen när man kommit igång mer. får hoppas att de är något som läker någorlunda fort

2011-05-18 @ 15:16:08
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0