Valborgsmässoafton

I går var det ju Valborg. Jokke och jag gjorde inget speciellt. Olle sov borta och Ville var jätte trött på kvällen då han inte hade sovit nått under dagen.
Vi slö tittade på tvn et tag sen drog vi fram tvspelet och spelade lite tetris attack. Härligt!

Idag blir det lite ridning och sen ska jag åka och kolla på det pågående treårstestet. Jag har ingen att visa i år men jag ska hjälpa Sofie med hennes hästar närsta helg. Spännande:)




Just det, glömde nästan säga att vi foriväg till Linköping i fredagskväll för att se på bio. Det visades ingen film i min smak så jag hängde mest på dom andra:)
Vi såg iallafall Thor, i 3D. Bättre film har jag ju sett om man säger så. Men jag hade ju bra sällskap iallafall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0