Uppåt

Nu på morgonen hade tempen stigit igen.
Trots detta fick han faktiskt gå ut i hagen, han är lungnast där.
Så nu blir det att ringa veterinären och dra igång behandling. Inget jag ser fram i mot då han är livrädd för veterinärer och framförallt sprutor. Det här kommer inte att bli nån toppen dag:(

För att sprida lite sprit i såren så har jag inte sovit nått i natt heller. Vet inte vad det var med Ville, men han var pigg och glad och ville absolut inte sova.
Ont i halsen har jag åxo. Det känns som om jag har svalt en badboll.
Resultatet av allt det här blir massiv huvudvärk.

Phuu, hur ska jag orka med dagen med två barn och en sjuk häst:(

Kommentarer
Postat av: Linda K

Gumman man orkar mer än man tror.. sitter uppe jag med sedan nån vecka tillbaka.. minns inte längre :( men det krävs att vara mamma för att fixa det tror jag!



hoppas su sover i natt och att det löser sig med hästarna!



kram

2011-05-07 @ 01:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0