TRåkigt

Har velat skriva flertalet inlägg under dom senaste dagarna men blogg.se har kronglat så mycket så jag får spunk.

Nu är jag iallafall en väldans  många pengar fattigare. Inte för att jag var så speciellt rik innan.
Igår inhandlades årskort för hela familjen på Astrid Lingrens värld. Nu vet jag var jag spenderar min sommar.
Idag inhandlade jag nya sommar skor och en liten klänning. Barnen fick nya badbyxor och Jokke fick ett par shorts.

I morse var jag ute å skrittade en sväng på Widde. I morrn ska han få börja gå som vanligt igen. Pom ska få åka iväg och hoppträna lite ikväll. Det var länge sen som han var iväg å tränade.
På Torsdag är det Possans tur att åka på träning och då bär det av till Qvillö.

Nu ska jag gå å dra på mej ridbyxorna å koppla på transporten på bilen.

Ha en bra tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0