Pinsam häst!

Så nu är sista vaccinations sprutan tagen på dom små. Och nästan alla hovarna är verkade, förståss inte på dom som har skor, och inte på en viss häst som vägrade komma in från hagen.
Den störda hästen kallas vid namn Fozze. Dumma häst! Så pinsam. Jag fick helt enkelt inte på han grimman så jag kunde ta in honom. Han får alltså vänta ytterligare två veckor på att få sina hovar verkade. Hur dum får man bli?

Ingen bra natt hade jag heller. Var vaken mellan 2 och halv 5 pga att Ville inte skulle sova. Vet inte om det kasnke är tänderna som spökar. Vid 3 letae jag igenom hela huset efter alvedon åt lillkillen, men utan resultat. Det MÅSTE inhandlas idag!
Nu har jag pricis kommit hem igen efter att ha varit ute och åkt en sväng med Ville i bilen för att få honom att somna. Det var så jävla kalt så jag ville inte gå ut med vagenen...haha:) (hade varit ute i 5 timmar innan.)

Nu ska jag ladda här inne en halvtimma innan det är dax att gå ut och sätta fart och mocka klart och börja rida lite hästar.

Ha det bra i kylan!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja, brr vad kallt det blev helt plötsligt.. Rdi i förmiddags, det hade börjat snöa lite då så jag vågade inte chansa på att solen skulle vinna..

2011-05-03 @ 16:49:43
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0