Morsning korsning!

Har satt ner rumpan framför datorn en kortis nu.
Det blev en trevlig kväll igår. Var hemma vid två och gick ut till hästarna vid 6.30, men jag gick och la mej en stund till efter det.
Det var att fara upp och dra på sej kläderna och fara till stadens marknad. Frukosten fick intas på ett av stadens café. Det fick bli en baguett med räkor och kräftstjärtar....mummusigt och lyxigt!
Efter lite karusell åk och hopp i hoppborgen och självklart inköp av marknadsgodis, så bar det av hemmåt igen.
Jag han med att tömmköra Widde, han var bara SÅ fin! Fick gå trav och skritt bommar....jag hade mest av allt bara velat sitta på och känna.
Sen var det snabbt in och byta kläder igen och dra iväg på kusinens 17 års kalas. Liten blir stor. GRATTIS SIMON!!

Nu är jag alltås hemmkommen därifrån och ska nu byta kläder för jag vet inte vilken gång i ordningen. Ska ta ut Possan och tömmköra henne åxo.

Sen får jag se om det kanska blir öltältet även ikväll. Det hänger lite på Jokke. Han var ju inte med där igår, men han verkar inte va jätte sugen ikväll heller. Jag hänger på vilket som känner jag.


Nähe... bäst att sätta fart med min lilla poss!


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

Hoppas vi ses

2011-05-28 @ 17:54:23
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0