mitt i veckan

Onsdag idag, det innebär att snart halva veckan har gått. Känns som tiden bara rinner iväg.
Äntligen har Ville kommit till ro och somnat ute i vagnen. Stallet är färdig mockat och jag intar lite lunch här framför datorn.
Igår kväll var Sofie och jag ute och red i snöovädret. Mina lår var inte nått att hänga i julgranen när vi kom tillbaka. Dom var ill röda och kalla. Stackars.....

Vill passa på att säga GRATTIS till Sofie som klarade sitt E-kort idag!!  Alltid bra att ha ett sånnt!

Nu ska jag sufra vidare å se vad ni andra hittar på!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till körkortet

2011-05-04 @ 13:19:07
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0