Min Söndag

DAgen började med lite motion av Widde. Det fick bli tömkörning i skogen för hans del. Jag var nog tröttare än han när vi kom hem skulle jag tro. Puuu så jobbigt!

Sen blev det lite fika hos min MOR. Och när jag ändå var där så passade jag på att gosa med unghästarna och borsta på dom. Dom var så mysiga och tillgivna allihopa! Flyttade även över dom på lite nytt bete åxo.

Senare på kvällen/eftermiddagen så var jag på Qvillö och hopptränade. Det var Possan som fick följa med mej och Agneta red på Pom.
Jag är verkligen super nöjd med Possan. Vi hoppade bana med hinder som var mellan 90 och 130 cm. Hon bara hoppade och kändes super!

Pom, och självklart Agneta, är jag åxo nöjd med. Pom gjode sitt yttersta för att göra rätt och han hoppade både det ena och det andra. Snacka om att jag tappade hakan när han flög över muren på första försöket. Han hoppade samma bana som Possan och mej på samma höjd.

En bra dag med andra ord.
Avslutningsvis så kommer den att bli bättre om Ville skulle kunna ta och somna!



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter som en riktigt bra dag! :)

2011-05-29 @ 22:08:47
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0