Löshoppning

Idag har jag varit och löshoppat en av tvååringarna för andra gången. Han hade smältit förra gången bra och nu idag gick han kanon bra!
Desto högre deto bättre:)

Innan vi åkte han jag med att rida Widde i paddocken. Nötte lite på samma lilla hinder som med Pom härom dagen. Gick så där idag.
Mend Possan tänkte jag att jag skulle nöta lite på min läxa som jag fick senast jag var å tränade. Det gick inget bra. Jag är besviken:(
Har en grymm huvudvärk efter dagen och den kan ha bidragit till att jag varken hade lust eller ork att göra nått ordentligt av det.

Det var min dag det.
Nu ska jag ta hand om mina tjuriga barn som snart måste gå å sova. Jokke får jag inte se förrens i morrn antar jag. Efter jobbet ikväll skulle han till en kompis och se på hockey, nått som inte alls intresserar mej. Inte äns när det är VM final.

God kväll!!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: jag hoppas det. :) mycket enklare när man inte är "pressad" av andra också utan kan hålla på själv, även om de såklart är mycket nyttigt att träna för någon också. bellona är ju mycket enklare utan andra hästar i närheten då hon lätt blir rädd

2011-05-15 @ 22:01:09
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Skönt att det finns fler som inte bryr sig trots att det är VM final, kunde inte vara mer ointresserad...

Kul med löshoppning och unghästar.

2011-05-15 @ 22:24:40
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om Kanon "kitt" från ryttargarden hos mig!!

sv: ja detta är helt sjukt,otroligt stolt.

Tack :)

2011-05-16 @ 08:30:28
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0