Litte nytta

Redan nu på morgonen har jag fått lite gjort. Lite samtal som måste göras och så där.
Gick inte riktigt som jag hade tänkt men men.
Skulle tanka bilen när jag var påväg hem från dagis, men mitt jävla kort funkade inte. Det var lika dant i går när jag skulle handla. Då fick dom öppna en ny kassa för att jag skulle kunna dra mitt kort så att det funkade. Nått är knas!
Pinsamt blir det åxo när man har hela bandet fullt av varor, en lång kö bakom sej och en (rätt så snäll) unge i vagnen.

Idag ska jag köra iväg Pom till hans "extramatte" och till kvällen kommer det två av Olles dagisfröknar och ska rida lite.
Det blir Possan och Widde som får bära runt lite på dom. Men det ska nog gå bra det åxo.

Har även fixat en tid för träning på Qvillö på söndag. Välbehövligt!!

Funderar på om jag ska ta mej lite tid att åka bort och sladda paddocken lite åxo. Det är ju tort nu när det inte har regnat så jag vet inte om det blir så bra. Men vi får se hur det blir med den saken.

Hoppas att ni andra får en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0