Lider ni?

Tänker på er och undrar om ni lider mycket för att ni inte får läsa så mycket om mej nu för tiden?  Jag har inte tid! Jag har inte tid med mycket just nu.
Det jag gör allra mest är att köra hästar hit eller dit. Betäckning, träning, inridning......ja ni vet.
Nu har jag iallafall hämtat hem Bissan från inridningen som jag skrev om.
Pom är hemma igen från sin "extramatte".
Cuba är på betäckning på Qvillö.

Idag ska jag lasta in två hästar och åka på tävling. Gör ingen störra grejj av det då jag känner lite ssissodär inför tävlingen. Possans första tävling idag sedan typ tre år tillbaka. Borde igentligen vara speciellt men jag har tappat kännslan på vägen igenom all stress:(
Widde ska åxo följa med, det känns mest nervöst på nåttt vis. Känns inte bra helt enkelt. Känns som om jag kommer att slå ihjäl mej och dö på nått vis.

Ja, ni hör ju hur det låter. Nu ska jag väll ta tag i allt och sätta lite fart.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Alltid roligt att höra ifrån dig men stressa inte ihjäl dig bara!

2011-05-22 @ 11:54:14
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt pannband från Kyro Riding Gear

Fullt upp Mia! Ta hand om dig

2011-05-22 @ 14:27:36
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Oj vad du har att göra. Hur många hästar har du?

2011-05-23 @ 23:17:16
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0