Inget roligt

Idag har jag inte mycket roligt att dela med mej av.
Förmiddagen spenderades på ALV i dag igen, denna gång med familjen Hellstrand från Västerås!
Mina barn ville inte vistas på samma ställe så jag fick flänga runt som jag vet inte va. Inte så speciellt kul.

Sen var vi på kalas, där betedde sej inte barnen från sin bästa sida heller. Hyss HELA tiden från båda två. Det var inte heller roligt. Så jag tog barnen under armen och åkte hem.

Har fått två hästar ridna nu på kvällen. Gick så där med mitt humör.

Nu väntar soffan med Erik Saade!
Utan nått gottigt att tugga på:(

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Lika bra att inte ha ngt att tugga på när man ska hejja på lilla Erik!! Och det gick ju bra!

2011-05-15 @ 22:44:26
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0