Ingen veterinär

Hepp, den veterinären som svarade nu ansåg att vi inte skulle göra någonting alls. Sån skillnad det kan va.
Hon tyckte att vi skulle vänta tills efter helgen. Inte så smart tycker jag.
Jag kommer att bli orolig under helgen och kommer då få ta ut veterinären till en väldigt mycket högre kostnad än om dom skulle ha kommit idag.

Han går undan för Pom i hagen hela tiden och vill bara vara för sej själv. Min lilla häst, jag far så illa av att se han dålig:(

Här kommer några bilder som jag tor på han igår. Det är svårt att se svullnaden för den sitter på sidan om nosryggen under grimman lixom.....
         


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson - Tävla om Kanon "kitt" från ryttargarden hos mig!!

ja de blir ju lite extra om man tar ut dom under helgen :/

2011-05-06 @ 10:55:19
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

typiskt distriktare lite kanske? hoppas de inte är så allvarligt och att han inte blir sämre i helgen

2011-05-06 @ 11:09:10
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina - Team Hippoteket

SV: Haha ja! Stollig häst

2011-05-06 @ 11:13:28
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anna Ericson

Hej Maria! Usch va tråkigt att din pålle inte är kry :( det ser ut som han har fått ngn inf i ngn tand eller tandkött. Han kanske behöver antibiotika? Inte bra och gå med feber länge.

Hoppas han piggar på sig och att det löser sig. Kramar

2011-05-06 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0