Hoppträning

Ikväll tog jag med mej två av hästarna till hoppträningen för Vickan.
Det blev Possan och Widde som fick följa med. Jobbiga Possan som brunstar ville inte gå in i transporten så jag blev lite sen. Men det red vi ifatt ganska så snart.
Widde var jätte fin idag. När hindren låg på 120 och det gick bra så fick jag påminna mej själv om att jag "bara" hoppar på 1m så då fick vi sänka så hoppade jag banan på 1m.
Possan visade bestämt att jag inte fick hålla på å trixa med henne. Hon vill hoppa med fart, då är hon allra bäst. Så två avramlingar i en oxer åkte jag på. Men jag gjorde mej inte illa och hon var så fin i övrigt så det kan jag ta.

Nu ska jag se klart på Big Brother innan jag ska gå upp till sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0