Hästskötare

God morgon!!
Här sitter jag å käkar frukost. Ville sitter i soffan framför barnkanalen med en flaska välling.
Anledningen till denna tidiga morgon heter Sofie! Hehe:)
Ville och jag ska följa med Sofie på tävlingana i Vaggeryd idag och aggera lite hästskötare. Jag får se hur mycket jag kan hjälpa till nu när jag har med mej Ville, men nått ska jag väll kunna bidra med.

Olle snutten ska leka med sin farfar idag, så han ligger fortfarande i sängen å gottar sig. Skönt för han!

Vi hoppas verkligen på fint väder idag. Inget vidare alls om det ska regna.

Till kvällen får vi se hur det blir. Det finns lite olika alternativ beroende på när vi kommer hem.
Kanske blir det Åbros Öltält, stadens stora happening denna helg. Annars blir det kasnke lite tömmkörning av mina kusar, eller rentav lite gos och fredagsmys med mina barn.

Hoppas att ni får en bra dag vad ni än ska hitta på idag!!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0