God kväll!

Nu har jag äntligen satt ner röva på en stol!
Full rulle hela helgen.
Har hjälpt Sofie med hennes fina tre åringar på treårstestet. Det gick kanon!
Nu har jag pricis kommit in efter att jag varit ute och motionerat mina egna hästar. Pom fick bli lite tömmkörd idag. Det var riktigt länge sen. Jag drar mej för att göra det då han oftast bara drar iväg med mej i tömmarna så jag måste släppa så han kan springa runt å häärja pricis som han vill. Men idag var han snäll. Han blev mjuk och jätte fin i slutet.
Possan fick sej en runda i skogen. Om den damen ska fortsätta att galoppera så jäkla fort och bara dra iväg så får jag nog snart sätta på henne ett skarpare bett, jag får ju inte stopp på hästen för bövelen!

Widde kan nog anses som frisk nu. Jag vet inte hur länge ormgift är kvar i kroppen, men i morrn får han ut å skritta lite iallafall.
Hade tänkt att han skulle få gå en tävling till helgen men nu blir det inte så. Han får vänta till helgen därfefter istället.

Nu är det snart veckofinal i Big Brother. Jokke ska försörsta gången rösta ikväll enligt honom själv. Vi får se hur det blir med den saken.

God kväll på er kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0