God kväll!!

Nu är jag hemmkommen...eller inte. Sitter nu hos grannen:)
Efter en bra dag i vaggeryd med inte allt för mycket regn så börjar vi nu bli klara för lite partajj!

Ville har varit strålande duktig idag. Det fanns ju en sandlåda som han kunde visstas i imellanåt:)
Nu ska han sova hos sin mormor och morfar med storebror.

Hepp nu ska jag ta en klunk av den nya xide jungle, nån annan som har smakat den??
Smakade vist lite apelsin läsk tyckte jag.
Resten av kvällen lär det väll bara bli ÅBRO för hela slanten.

Ha en bra kväll alla ni!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn conchos till ditt träns från Kyro Riding Gear

kul att du ska ut :) jag går ut imorrn istället

2011-05-27 @ 21:39:30
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Låte trevligt och gott. Inte för mkt av det goda nu bara! ;)

2011-05-27 @ 22:56:35
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0