Go kväll

Har inte så mycket tid över till datorn sånna här härliga dagar. Men jag antar att ni andra inte heller har det.
Idag var det verkligen super härligt, och ofatbart varmt. 27 grader var det när jag red.

Idag var IR- Anna här och behandlade Widde igen. Han var jätte fin sen förra gången. Känns bra att han svarar så bra på det.

Idag kunde inte jag vara med på hoppträningen på borg eftersom jag tränade i söndags. Possan behöver ju inte spy på hinder om man säger så...haha:)
Widde har jag bestämmt mej för att inte sitta på förrens jag har en ny sadel. Alltså tömkör jag bara eller går promenader. Men det blir nog bra med det åxo till slut, hoppas jag!

Nu ska jag återgå till Big Brother!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline

SV 48 poäng, blev sedan 2a i championatet, gick vidare till riksföl men vi visade inte honom där.

2011-06-01 @ 15:40:36
URL: http://internationalshowjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0