Frödinge

Idag tror jag att jag har ägnat större delen av dagen till att titta på treårs testet i Frödinge. Mycket fina hästar men hu så kallt det var.

När jag kom hem har jag motionerat fyra hästar, eller nu ljög jag. Jag har ridit två, jokke har ridit en och mamma har gått med en. Så bra jag har det:)
Det var ju tur att hästarna skulle ta det lite lungt idag eftersom dom bara fick skritta.

Nu har jag pricis lagt det sista barnet i sängen och själv ska jag sätt mej i soffan och kolla på Big Brother.
Ska se om jag kan hitta nått i det ekande kylskåpet som går att äta åxo. Handla är överskattat.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

SV: tack :)

2011-05-01 @ 20:59:07
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0