Försov mej....

Vaknade av att min mamma stormade in i sovrummet och undrade vad jag höll på  med? Sov kasnke?
Jag hade försovit mej och missat tiden då vi skulle åka och hämta Bissan i morse.
Men vi blev inte allt för sena iallafall och allt gick bra.
Idag red jag själv på henne hela tiden. Gick kanon! 1 månad har hon varit där och det känns som om hon skulle vara riden i ett år!
Hemfärden gick åxo bra. Hon gick snällt på transporten men hon ville inte att vi skulle stänga den översta luckan så hon fick åka med den nere. (vilket jag aldrig gör annars.)

Nu har jag bara mina tre hästar här hemma kvar att rida.
Men först lite sen frukost:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack tack :D

2011-05-21 @ 22:43:54
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0