Fika blåst träning

När jag  och Ville lämnade Olle i morse så var vi inte vid dagis. Vi lämnade honom i Källängsparken då de har "lekvecka" där. Dom har varit där hela dagen och grillat och gjort en mängd aktiviteter. Olle kommer nog inte göra nått mer än att sitta i soffan resten av dagen.

Ville och jag återvände inte hem efter det. Vi blev bjudna på fika och åkte direkt från Källängen dit. Fikan blev även till lunch och vi var inte hemma igen förrens det var dags att hämta hem Olle igen.

Med andra ord så har det inte blivit nått gjort istallet än. Men det går så snabbt nu när jag bara har fyra boxar att mocka. Resten av hästarna är ju på bete.
Här blåser det som in i den idag. Får se hur det blir med ridningen. Igår red jag bara Pom efter som dom andra två fick IR behandling.
Ikväll ska jag iallafall åka och dressyr träna! på Possan. Haha.... den stelaste hästen någonsinn ska göra ett försök till att bli lite mjukare.....

Nu vill jag kolla på Pippifilm innan Jokke kommer hem. Skulle vara så skönt att gosa ner sej i soffan med barnen. Får se vad dom tycker om den saken.


Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn BloggSvarsinbjudan

Kul med dressyrträning! Håller med om att Poss kan vara den mest svårlösgjorda hästen jag någonsin ridit. :P Vem ska du rida för?

2011-05-25 @ 15:04:26
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0