Barn är barn

Ville och jag är i full gång!
Olle har vi kört till dagis, vi har varit på ombyggnadsica och handlat, och stallet är färdigt!
Nu tyckte jag att det var dax att gå in och skydda oss från allt regn. Men Ville hade helst av allt kunnat stanna ute. Han ville leka ute hur mycket det än regnade på han. Han sprang runt och ropade efter traktorn i en välldans fart.

Nu är vi som ni förstår iallafall inne. Vi får ta fram traktorboken och läsa i lite:)
Efter lunch ska Ville och jag iväg på utvecklingssamtal och höra vilka bus Olle gör på dagis. Efter det kommer det en tjej och ska rida Osario. Gillar hon henne så får hon nog flytta hem till henne för ett tag. Hon gillar inte att bara gå i hagen och skrota,. Det märks så tydligt på henne att hon vill ut å hitta på nått när jag tar in dom andra hästarna. Får hoppas att det blir bra!

Under dagen borde IR- Anna dyka upp åxo. Men jag har inte fått nån tid så det spörs om det passar in imellan alla aktiviteter.

Jag har inte hört nått från Qvillö om Cuba är. Hoppas att allt går bra med betäckningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0