Astrid Lindgrens Värld

Nyss hemmkommen från Astrid Lindgrens Värld. Idag var det bara öppet för Vimmerbyborna, vilket var skönt då det inte var så fasligt mycket folk.
Barnen kunde springa omkring och rasta sej utan att man behövde vara orolig för att dom skulle försvinna.

Olle var helt överlycklig när han för första gången lyckades ta sej över alla stenarna i vattnet på "intenuddamarken banan". Min duktiga kille!
Ville var mest som en magnet till allt vatten så han fick sorgligt nog mest sitta i vagnen.

Pom han jag med att rida på förmiddagen innan vi stackiväg. Vi red i paddocken och hoppade ett litet hinder på volt om och om igen. Han var jätte fin.
Dom andra hästarna var det tänkt att dom skulle gå i skogen i dag. Men jag får se hur det blir. Jag är så trött just nu att jag skulle kunna somna.


VILKEN TUR ATT VI BOR I VIMMERBY OCH ATT VI HAR ASTRID LINDGRENS VÄRLD!


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0