Äntligen sovmorgon!!

Idag hände det!
Jag fick sovmorgon!!!!!!
Jag och barnen sov ända till lockan 9 i morse. Det var nog det bästa som kunde hända.

Med andra ord så gör det inte så mycket att jag vaknade till en lite mulen och grå dag. Under dagen så kommer det inte vara så mycket som ska göras. Mest underhålla barnen. Senare när jokke kommer hem måste jag som vanligt skynda mej.
Jag hinner nog med att rida en häst och äta lite mat innan jag ska på möte på ridskolan.
Hoppas på ett snabbt möte eftersom jag måste hom och rida dom två andra efter det. Det kommer att bli en sen kväll för mej.

Men nu ska jag ta det lite lungt och surfa runt lite här medans barnen kollar på en ny pippifilm.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Härligt!

2011-05-23 @ 10:39:18
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0