Vasalopps morgon

Idag är det den fösta söndagen i mars månad. Det innebär att det är vasaloppet. I år känner jag ingen som är med och åker. (vad jag vet) Men jag tycker ändå att det kan vara lite härligt att ha tvn på i bakgrunden.

Det blir ingen clearround hoppning i Kisa i dag. Pom har inte blivit riden på två dagar och jag känner att jag hellre vill vara hemma med min familj idag. Jag var ju ändå iväg hela dagen igår. Kan ändå inte sluta tänka att det är synd att en sån chans går till spillo.  Men men..... familjen måste prioriteras ibland.

Det ser ut att bli en fin dag idag. Hoppas att det inte börjar på att blåsa som igår.  För min del blir det nog två hästar i skogen och en i ridhuset idag. 




                                              
                                               Nu ska jag dra igång dagen här på Rosenlund!

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

SV: ja jag tror faktiskt detta hur jobbit det än är vid tanken så är detta de bästa...

2011-03-06 @ 08:30:18
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: De får mat tre-fyra gånger ute om dagen och hon kan ju inte äta hela tiden. Oavsett mat så får hon ryck då och då. Har man inte sett henne själv så tror man inte på att hon är som hon är.

2011-03-06 @ 10:27:15
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0