VARNING!

Här med varnar jag känsliga läsare! Vet ni med er att ni är lite kvackelmagiga såkan ni sluta läsa här!




Jag var hemma sent i går. Eller nja, vid 20 tiden.
Hela resan gick bra men på hemvägen så kom det en massa snö blask. Men det var inget som störde mer än sikten. Det gick iallafall bra att köra hela vägen.
När vi kom till Vimmerbyskyltarna så fick jag enorma magsmärtor. Jag hade jätte ont men tänkte att det inte var nån fara efersom jag inte mådde illa eller så. Men illamåedet kom snabbt och på "våran" väg så hängde jag utanför bildörren och spydde. Mamma körde. Så fort bilen hade stannat så sprang jag in och fortsatte inne på toaletten.
Jokke som pricis hade lagt barnen fick springa ut och lasta ur hästen och fixa klart allt i stallet tillsamans med mamma.
Jag låg och svettades och hade panik för mina magsmärtor.
När Jokke kom in igen hjälpte han mej att ringa sjukvårdsupplysningen. Känns ok för mej att spy och skita. Men smärtorna i magen var allt annat än ok!
Dom kom fram till att jag hade ätit nått dåligt eller så var det kräksjuka. Bara att ligga där och ha ont med andra ord:(
Men det gick över så småning om och jag spyde inget mer.
Dock så fick mamma sova här eftersom jokke jobbade natt. Så jag fick sova själv på soffan i natt igen.
Allt var över på två timmar och jag har sovit jätte skönt inatt. Fick i mej frukost utan problem och nu har Ville och jag tagit oss en välförtjänt morgon duch.
Nu är vi på G igen.

Jag tror att det var en semla som satte fart på allt.

Possans resultat kommer i ett annat inlägg!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Usch usch, blev så efter vi vaerit utomlands ju

2011-03-10 @ 08:55:45
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

:(

2011-03-10 @ 09:58:40
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0