Uttråkad

stallet är klart, lunchen uppäten, Ville sover.......
Jag la mej ett ögonblick i soffan och tänkte läsa lite, men mina ögonlock faller så lätt så jag fick skärpa till mej och hitta på nått.
Jag fick med mej Olle till att baka lite negerbollar med mej. (ja, det heter negerbollar i vårat hus)
Så, nu var det åxo klart. Vi tog varsitt smakprov, sen väntar vi med resten till Jokke och Ville åxo kan vara med på festen:)

Tycker att det är lite smålurigt väder ute idag. Jag kan inte rikgit bestämma mej för om det är bra eller dåligt. Om jag tar på mej den tjocka jackan så kanske det blir några bra ridturer idag.

Hoppasde Widde i paddocken igår. Tog på han en martingall efter som det känns som om jag har hans huvud i knät mest hela tiden. Men av den blev han bara spänd och jätte stark, konstigt. Jag fick iallafall plocka bort den och inse att vi löser det på "vårat" sätt så kanske vi tar oss runnt på lördag iallafall.
Kanske inte har nämn det, men på lördag ska jag tävla på Widde igen. Ser tyvärr inte fram i mot det den här gången:(
Skit samma, bara å bita i det sura äpplet.

Risken är stor att jag kommer att gå tillbax till soffan nu och somna. Vill inte det, får väll surfa runt lite här tills jokke kommer så jag kan gå ut och börja rida lite istället.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv: Haha, inte så men lite hemlighetsfull får man vara :P

2011-03-31 @ 20:16:38
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Mmm, gott med negerbollar!!

Knepigt hur olika hästarna reagerar på martingal, kanske känner han sig fast?

Sv: Ja, är det ngt fel på dataspel... ha ha!! Skojar bara, toppen att barnen prövar på lite olika saker, gynnar oftast ridningen.. ;)

2011-03-31 @ 21:00:41
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Det kommer nog gå jättebra med tävlingen!!

2011-03-31 @ 21:11:28
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0