Trött

Känner mej seg.
Jag är trött och skulle kunna tänka mej att sova lite till.
Jag sov inget vidare innan klockan ringde. Jag drömde en massa konstigheter. Typ en massa stressande saker som att det var kö när jag skulle handla och jag fick stå och vänta när jag hade bråttom, och att jag skulle iväg och visa ett föl på fölvisning och att jag var jätte sen.
Huu... gillar inte att stressa i sömnen, det blir lixom inget bra då!

Förövrigt så ska ju den här agen inte bli så stressande då jag känner att jag borde ha gott om tid på mej eftersom en häst ska ridas ikväll.
Nåja, vi får väll se hur det blir med allt.

Nu ska jag gå och kolla på reprisen av Big Brother.
Nån mer som kollar på det?




                                                                 

Kommentarer
Postat av: sofie

Är okså trött har varit sen core passet :) Men tycker vi taggar till oss och åker och tränar lite ikväll :)

2011-03-16 @ 14:51:30
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0