sportfrallor

Nu är stallet färdig mockat. Det gick segt må jag säga.
Jag åt bara en macka till frukosten i morse och det märkte min kropp av direkt. Magen skrek efter mat och orken var bedrövlig. Men nu är det som sagt klart och jag sitter här och käkar mina favorit frallor, sportfrallor.

Efter att Ville och jag lämnat Olle på dagis så åkte vi förbi affären och skulle veckohandla. Men det var inget roligt att handla idag. Jag är en "ICAmänniska" som Lina sa när jag handlade av henne på konsum:)
Men just nu är mitt ICA i kaose. Dom håller på att bygga ut och bygga om och allt på en och samma gång. Mejerivarorna hittade jag överhuvudtaget. Så det blev ingen mjölk, inget smör, ingen yoggi eller fil.
Får åka nån annanstanns någon annan dag.


                        

Idag är inte vädret på min sida. Det blåser och är kyligt och kommer några regndroppar. Huuu så ruggigt.

Nu ska jag njuta av att Ville sover och kanske lääggar mej på soffan och läsa lite en stund.


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Sv: Fy för skimmlar, fast de är fin då de är vit... ;)

2011-03-29 @ 12:00:22
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Sv. Tack :D Tänk om hon kunde komma över det här lastningskrånglet, då skulle jag vara i sjunde himlen!!!

2011-03-29 @ 13:02:47
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0