Sovit på soffan

Mmm... jag fick gå ner och lägga mej på soffan inatt. Jokke gick och la sej vid halv två i natt och när han kom in i sovrummet så vaknade jag av en chock!
Han bara stank vitlök så jag höll på att spy. Oki, jag är kännslig mot vitlök men jag kunde inte äns vara kvar i sovrummet.
Men soffan och jag har blivit godavänner nu så jag sov så gottigt där:)

Segt som bara den var det att gå upp när klockan ringde vid 6.30 i morse. Men trots det så stängde jag på tvn och Big Brother medans jag gosade ner mej i soffan med mitt täcke och kudde. När det var slut så bakade jag frallor i ungnen till resten av min familj och gick och väckte dom. Nu är allt uppätet och vi är redom att börja dagen.

Det känns inte som att jag behöver vara så stressad idag. Jag ska bara motionera två av hästarna och den ena av dom ska till ridhuset och tömmköras.
Har några ärenden på stan som skulle behöva göras åxo. Blandannat inhandlande av en ny mobiltelefon. Inte för att jag riktigt behöve nån, men jag VILL!!!

Till kvällen blir det nog lite moraträsk med hela familjen. Spännande:)



Nu är det nog dax att börja göra nått så man inte blir lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0