Sova gott i natt

Nu har vårat kvälls besök åkt hem. Vi fick finbesök av min bästaste barndomskompis Martina och hennes två fina barn!
Full rulle blev det på barnen, så himmla härligt. Ville satt mest som ett frågetäcken och fattade inte rikgit vad som hände:)

Widde och Possan fick varsitt pass i skogen idag. Dom gick bara båda två.
I morrn åker jag ner mot platare landskap med Possan i transporten. Ska kolla upp hur hon är nu när hon har blivit riden i tre och en halv vecka. Jag tycker att hon känns fräch. Men man vet ju aldrig.

Den här veckan skulle bli lungn. Men i morrn är jag ju borta hela dagen och på torsdag får jag besök av en kompis och på fredag blir det troligtvis lekdejt i simmhallen. Herregud...hur hinner jag med allt?

Nu ska jag fylla på lite vattendunkar till stallet och sen blir det soffmys med älsklingen innan han ska till jobbet.

Ha det bra!

                                                         
                                                            Älskar Madagaskar:)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv. Haha, nej bara min speedade tantskrutta. Ni får gärna vara med i klubben för hästar som strukit skritt som laglig gångart ;)

2011-03-08 @ 21:14:40
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0