Skit natt

Den här natten har INTE varit rolig. Ville har varit pest och pina!
Han har hållt oss vakna större delen av natten. Stackars Jokke skulle upp tidigt och jobba idag åxo:/
Vet inte vad det är som är fel. Tänderna ploppar iof upp som små popcorn i käften på honom så det kanske var det. Men jag vet inte, han skriker och håller på hela natten juh. Vi testade med välling, alvedon, nässpray, kramar och han fick även sova mellan mej och Jokke. Vad mer kan vi göra?


Igår kväll så red jag bort till paddocken på Osario, jag var bara tvungen att testa lite. Pom är lite förkyld just nu så jag tänkte att jag kan passa på att sitta på Osario nu medans jag har lite tid över. Får se hur det blir idag.

Samtliga av mina hästar hade chekat in på SPA ROSENLUND igår. Alla hade gjort lerinpackningar som hette duga.
Så ni kan ju ha lite förståelse för detta när ni ser korten här nedan.














Ha en bra dag alla där ute!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Team Hippoteket

Stackars lille mannen som inte kan sova. :( Kul med bilder på hästarna! är det på er bana?

2011-03-29 @ 08:49:41
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Jag lovar att min "gula" (som eg är vit) är SÅ mkt värre!!! hi hi!!

2011-03-29 @ 08:50:43
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0