Possans resultat

Vi hade även bokat en kiropraktor som skulle kolla på Possan igår. Jag ville det eftersom hon har gåttigenom en fölning och kanske därmed kunde vara lite sne. Men det var hon inte. Han var jätte fin. Hon var lite stel i helsen bara. Men vi fick med oss lite övningar och massage tips som vi ska köra på i några dagar så ska det bli bra med det.

När vi tog ut henne på stallplanen och longerade så sken alla upp som stog där ute. Det var veterinären, kiropraktorn och en assistent. Alla bara gapade av förtjusning och kunde inte rikigt förstå att häsen var så fin! Hon ser ju ite så rolig ut i sin björnpäls och vit som hon ska vara är hon inte. Hon är mer gul. Äkligt! Men hon sprang på och visade upp sej. På böjproven såg allt bra ut och Staffan blev jätte glad. Dom små reaktionerna som fanns förra gången var nu borta!
Faan så bra jag rider! Haha:)

Jag har alltså en häst som snart ska börja galoppera och i juni kan jag börja tävla henne igen! Ja, ni hörde rätt! Jag höll på att tappa hakan när han sa det. Jag har alltid hoppats och längtat efter att få tävla henne igen men jag har knappast våga tro att det skulle hända!

Nu har vi ju en bit dit, men det ska inte vara omöjligt!

Lyckliga jag!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

WIHO! :D:D:D Vad kul

2011-03-10 @ 08:56:21
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh va roligt!! Grattis :D:D:D

2011-03-10 @ 09:59:31
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0