På språng

Haha.... det tände till lite i er när jag tyckte att det var lite dåligt kommenterat. Det gillar jag=)
Det har ju varit lite struligt med blogg.se de snaste dagarna men nu hoppas vi att det sak vara ok igen.

Den här dagen har spunnit på i full fart.
Vad gör man med tre hästar när man måste motionera dom och inte har så gott om tid? Alltså få ut mycket på lite tid.
Jag klättrade med mina i dag. Alla tre fick sej ett klätter pass. Mer eller mindre jobbigt för vissa men det gav nog lite mer än att bara skritta raktfram iallafall.

efter det så bar det väg till simmhallen med barnen. Dock så hände det ett litet missöde påvägen.
Jag smälde igen bakluckan på bilen och det sa poff och Ville och jag fick glassplitter över hela oss. Det var nått som hade gått sönder och kommit i kläm så allt bara sprack. Självklart så var ju väskan med badkläder oxå full med glassplitter. Men med lite hjälp av Jokke så hade vi snart en ny bil och kunde iallafall åka och bada.

Nu har vi slängt i oss lite middag och strax ska jag iväg på lite massage.  Behövligt!

Hoppas att ni andra har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: sofie

Så skönt, jag ska åka och rida lite nu och sen ska inte jag göra ett skit känner mig som en dö zoombi!

2011-03-17 @ 17:21:37
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0