Onsdag

Idag har det inte blivit så mycket gjort.
Widde och jag var ute en sväng i skogen på förmiddagen, det var tur det för då var vädret bra. Nu skiner iof solen och det har ändå varit 8 grarder, men hu vad det blåser.
Possan fick en vilodag idag, som hon igentligen inte alls hade behövt. Pom ska få åka in å träna lite ikväll.

En bra nyhet åxo.....
Jag har äntligen bokat en tid på Qvillö och ska äntligen komma iväg med båda hästarna. Som jag har längtat!
Det har helt enkelt inte funnits tid för att åka dit. Jag menar, det tar ju typ 50 minuter att åka enkel resa. Åker jag dit med en häst så hinner jag inte med att rida nån mer häst den dagen. Men nu har jag fått med mej mamma och hon ska följa med mej på lördag så att jag kan ta med mej båda hästarna.

Har även anmält mej till nästa tävling med Widde. Bara å köra på nu, trots en liten dipp:/

Nu ska jag gå ut och smörja av mina skor innan jag ska iväg och träna. Dom har blivit så leriga nu när jag varit ute och ridit, det har skvettit om oss:)


Bjuder på en bild på min fina 3 åring så länge. Kortet togs förra vintern om jag minns rätt!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Skoj! :D

2011-03-23 @ 21:27:02
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: sofie

Så härligt! Hon är så fin lilla bissan :)

2011-03-24 @ 11:28:39
URL: http://sofiejakobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0