Öka!!

Nu är klockan två och jag har ridit alla hästarna. Gud så skönt! Även stallet är så gott som klart och Pom har även fått på sej nya skor.

Widde blev riktigt förvånad idag när han fick sträcka ut ordentligt. Nu efter vintern då jag har suttit och hållt i och inte vågat rida så mycket frammot eftersom jag varit rädd att dom ska halka i alla snö och is så var det idag tvärt om. Jag jobbarde framför allt Widde till att gå gå frammot och i galoppen blev han så glad så han hoppade och bockade. Han blir liten och rund som en boll när han gör så så det vill till att man får upp huvudet på han :)

Glad blev jag även när det gick att fylla på vatten till hagarna med slangen. Den har tinat upp!! :) Jag slipper alltså bära på alla dessa vattenhinkar.

Nu är Jokke och hämtar Olle på dagis och dom skulle även köpa med liet pizza hem. Ville har just vaknat och det innebar att jag fick gå in en stund. Har varit ute sen klockan 9 i morse och efter maten går vi ut igen. Det är så härligt!

Hoppas att ni kan njuta lite i solen idag!!



Bilden är från google


Jag har tagit lite bilder under dagen men dom kommer upp ikväll om jag får tid över.
                 


Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

Härligt å få springa av sig lite :)

2011-03-22 @ 14:32:54
URL: http://stallekekullen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Längtar tills jag kan låta mina springa på lite ute!

2011-03-22 @ 21:50:50
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0