Ni har väll inte missat....

Ni har väll inte missat att det är finalerna i inomhus SM idag? Ni kan se ritterna direkt via equipe. Kanon kul!
Jätte kul för mej iallafall som inte kunde följa med dit:)
Tycker absolut att det är ett steg i rätt rikning när det gäller våran sport. Vet inte hur pass vanligt det är bland andra sporter att kunna se tävlingar/matcher live sända även om de inte sänds på tv.
Nu kan jag sitta här hemma i värmen och hejja. Och missar jag nått så kan jag gå tillbax och se det senare. Kan även sitta och jämföra olika ryttares ritter. Oerhört utvecklande iallafall för mej. Det märks i min egen ridning när jag har suttit och kollat på bra ridning!

Vill även passa på att grattulera bla Linda och Sofie som var i Linköping igår och tävlade. Såg ju inte ritterna men resultaten var ju bra :)

Hepp, nu börjar tävlingarna!
Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Grattis till Linda och Sofie!

Jag försökte se från ponny-SM förra året men det hackade så. men det är verklgien kul

2011-03-13 @ 08:26:11
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0