Modevisning

Igår kväll var jag inne i "stan" och kollade på modevisningen som stans klädaffärer anordnade. Jätte kul ide! Duktiga tjejer och killar som visar upp kläderna. Men jag tyckte dock att dom flesta kläderna var ganska tråkiga. Vilken tur att jag inte är nån modetjej och att jag så sällan har "vanliga" kläder på mej.
Vimmerbys egna hästsportaffär Hippoteket visade åxo kläder. Det föll så klart mej mer i smaken:)

Trevlig kväll med trevligt sällskap!! Tack tack!




                               

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett Glen Gordon-pannband från Hippoteket!

Ja de andra var väldigt tråkigt tyckte jhag med!

2011-03-31 @ 09:59:03
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0