Min söndag

Nu är snart den här söndagen till ända. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt, tyvärr.
Gick upp tidigt och fick stallet klart fort. Därefter blev det lite tidig fika borta hos mamma och pappa och säga hej då till pappsen som for i väg till Kosovo i dag igen.
Jokke följde med mej ut i skogen på en av hästarna så det gick snabbt. Sen fick vi lite fin besök av Fredde och Johanna och Jokke bjöd på sockerkaka som han bakade. Duktiga Jokke=)
Sen blev klockan helt plötsligt lite mycket och det var dags för middag. Sen var det dax för Jokke att åka och jobba och jag hade fortfarande inte hunnit med den tredje och sista hästen.
Det blev ingen ridninga av den hästen idag:(

Har iallafall hunnit med att städa och möblera om lite på Olles rum. Han var missnöjd med sängens placering så han fick själv välja hur det skulle vara istället och så gjorde vi som han sa. Det blev bra. Får hoppas att han sover gottigt i natt nu:)

Ville börjar bli sjuk. Lite febrig och snorig, har även börjat hosta lite otäckt. Han hade ju RS-virus när han var mindre så han blir rätt dålig när han blir sjuk. Stackars liten.
Med andra ord så kan jag se framimot en natt med många uppvaknande och lite sömn.

Såg nyss på solsidan. Heregud så roligt. Jag skrattade så jag grät.
Nu börjar strax Big Brother, sen blir det sängen.

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Jag vill ultraljuda och röntga henne, och det gör de ju på de flesta kliniker antar jag. På Ramkvilla sprutar de väl bara varenda häst, iaf enligt den uppfattningen jag fått. Kalmar vill jag inte åka till, så dålig väg. Hon står ju dåligt i vanliga fall.. Tack det var snällt. Vem ska du iväg med?

2011-03-06 @ 22:21:32
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0