Lyxdag!

Idag har det varit en toppen dag.
Jag har haft finbesök av Camilla här idag. Hon har hjälpt mej att mocka och hon har även ridit en häst med mej. Redigt lyxigt! Hon har varit här typ hela dagen och jag har bara njutit av att ha henne här. Jätte roligt!

                                       

Det ända negativa har isåfall varit vädret. Men vi hade uppehåll när vi red iallafall.

Possan har vari helt tokig idag. Redan när jag tog in henne i stallet så stog hon å studsade och skrapade med hoven en massa. På ridturen var hon jätte pigg och otålig. Stegrade sej och hade sej och ville absolut inte stå stilla i halten. Nåja... pricis som vanligt med andra ord! Min vanliga gamla Poss:)

Jag har mått bra idag. Något matt kasnke men det är ju inte så lustigt.
ar även hunnit med att bädda rent i alla sängarna och nu ska jag strax gå ut och göra det sista i stallet och ta in stona.
Ikväll ska jag ha mys kväll med min älskling. Om inget oväntat händer.

Nåja... ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sv. Inte mina hästar utan C:s hästar som jag jobbar hos. Men Ninja (Warsteiner) är betäckt med Zuidenwind och Alexandria (Gribladi) är betäckt med Maserati.

2011-03-10 @ 18:18:30
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

skönt att poss är tillbaka igen

2011-03-10 @ 19:43:00
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Anneli Johansson

Låter som en bra dag! :)

2011-03-11 @ 08:42:32
URL: http://stallekekullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0