Kul morgon

Min älskade Jokke skulle vara snäll och släppa ut hästarna idag så jag skulle få lite sovmorgon på min födelsedag. Men barnen vaknade vid 06.15 och hoppade och stutsade på mej i sängen.
Det var bara att gå upp. Så blev det med den sovmorgonen.
Inte ens på sin födelsedag kan man få lite sovmorgon:(

Jag skiter i att baka tårta idag. Jag hinner inte med det så det får bli en köpt tårta. Måste hinna ner till stadens ica nån gång under dagen för att införskaffa lite gottigt till mitt kalas.
Jag har kommit till det stadium när man har blivit "tråkigt vuxen". Det känns inte så speciellt med födelsedagar längre. Iof så älskar jag paketen och kännslan av att det är "min dag". Men det där med kalas kan igentligen kvitta. Jag uppskattar nog mer att få ta det lungt och inte behöva stressa just den här dagen. Men idag är det bara stress som gäller för att jag ska hinna med allt. Det blir bara så tråkigt.

Med andra ord, JAG HAR BLIVIT GAMMAL!

Min önskelista består främst av "snälla barn". Jag hatade när min mamma önskade sej det i pressent. Nu har jag blivit likadan.
Men jag uppskattar ju även andra pressenter så klart:)

Bäst att klä på mej lite kläder så jag kan åka å handla innan jag ska mocka skit och rida.


Hipp hipp hurra för mej!                 

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

Hur många år blev det?

2011-03-12 @ 09:18:22
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0