Körkort

Tänkte på en grejj.
Jag tog, för ett par år sedan mitt E-kort till min stora glädje. Jag kämpade och kämpade men gav mej faan på att jag skulle ha det!
Det var inte lika enkelt att få det som mitt B kort.
Efter att jag många gånger kört olagligt runt om i sverige så kunde jag äntligen köra lagligt. En helt otrolig lättnad.
Nu kan jag lasta in mina två stora hästar och jag behöver inte hålla på att räkna så mycekt vikter hit eller dit.

Hur gör ni när ni kör hästar?
Har ni BE eller bara B?
Eller kanske ni har lastbil till och med?


Bilden är från google men det är ett sånt här ekipage som jag kör med!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag gag har bara B än. Men kommer vänta lite och så åker jag inte runt så mycket så gör inget =)

2011-03-08 @ 14:12:18
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

kör lagligt på mitt vanliga :) hade jag tid skulle jag skaffa mig ett BE

2011-03-08 @ 14:46:44
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0