Konstigt, jag är inte sjuk!

Olle har en väldigt busig lillebror. Han går å stänger av tvn för Olle hela tiden när hanska se på film eller barnprogram. Så jag fick gå upp på Olles rum och stänga på filmen där istället.
Efter att det var gjort så la jag mej i soffan med en hästtidning medans Ville lekt själv på golvet eller klättrade omkring på mej. Ju längre tiden gick så frös jag mer och mer. Konstigt tänkte jag, jag känner mej inte sjuk. Drog över mej en filt och tänkte att jag nog frös för att jag var trött.
Ville gick iväg en sväng och efter en stund blev det väldigt tyst och skönt.
Det betyder alltid jävelskap så jag fick maka mej upp från soffan för att se vad som stog på.
Inte konstigt att jag frös. Ytterdörren stog helt öppen och musse hade gått ut och Ville satt innanför på dörrmattan och lekte. Inte en aning om hur den kan ha öppnat sej. Men jag stängde och tog med mej Ville in å gossade ner honom under filten. Efter en stund så skulle jag gå upp å tända lite lampor i fönstren eftersom det börjar bli lite dunkelt. Då stog ytterdörren öppen igen!
Konstigt. Oki den har varit knepig att stänga men jag är helt säker på att jag stängde den extra ordentligt efter att den varit öppen första gången.
Nåja, nu har jag låst så nu ska den väll vara stängd en stund iallafall.

Ville når inte upp så han kan inte ha öppnat.
Olle har varit på sitt rum så han har inte öppnat.
Musse öppnar inte heller dörrar, det skulle ha hörts i så fall.
Den enda anledningen måste vara att dörren har blivit knäpp!

Nu ska jag försöka få upp värmen här inne igen... men jag orkar inte gå ut å hämta ved så jag får väll leka mej och barnen varma istället!

Kommentarer
Postat av: Lina - Vinn ett flätat pannband från Hannas Häst & Foto!

SV: Okej. Har de till Aqua o Mountain Horse till Bellona. Men jag har lite ont i handlederna med så kan vara något :S

2011-03-01 @ 18:16:50
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: warnmark -presspass på GHS 2010-2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Ja det är verkligen jätteskönt :)

2011-03-01 @ 20:25:19
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Spöken!? huuuu!! Ha ha!!

2011-03-02 @ 00:36:44
URL: http://stallrosen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0